درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان کاندیدا‌های مجلس دوازدهم در سامانه داوطلب اعلام شد بند‌هایی در توافق آتش‌بس غزه که نتانیاهو نمی‌پذیرد رویداد ملی صنعت آجیل و خشکبار با معرفی ۷ طرح فناورانه در مشهد برگزار می‌شود + فیلم اعلام جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی + فیلم نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟
سرخط خبرها

ضربه مهلک مرزبانی به سرشبکه‌های قاچاقچیان | تجهیز مرز‌های پرخطر به فنس‌های هوشمند

  • کد خبر: ۲۱۲۰۰۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
ضربه مهلک مرزبانی به سرشبکه‌های قاچاقچیان | تجهیز مرز‌های پرخطر به فنس‌های هوشمند
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از پایداری امنیت در مرز‌ها خبر داد و گفت: در مرز‌های پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگر‌های مغناطیسی ایجاد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ احمد علی گودرزی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک ولادت امام سجاد علیه‌السلام و گرامیداشت روز مرزبانی از اجرایی شدن رعد ۱۳ در نقاط مرزی کشور خبر داد و اظهار داشت: در عملیات رعد ۱۳ که با تلاش مأموران مرزبانی اجرا شده با شناسایی سرشبکه‌های قاچاقچیان و رصد اطلاعاتی آنان به کانون اقتصادی قاچاقچیان دانه درشت ضربه مهلک و کاری وارد شد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن طرح رعد ۱۳ از انواع تجهیزات دریایی، شناور در کلاس‌های مختلف، افراد آموزش دیده استفاده شد خاطرنشان کرد: در این عملیات اقدامات فنی در همه شرایط موردتوجه قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به نتیجه طرح رعد ۱۳ پرداخت و بیان کرد: در ۱۰ روز گذشته ۳۵ فروند لنج حامل انواع کالای قاچاق توقیف شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه این لنج‌ها تا ۳۰۰ تن بار داشتند گفت: بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده کالا‌های ممنوعه مانند تلویزیون، یخچال ال. جی است و در این عملیات ۳۱ فروند قایق حامل مواد مخدر و سلاح و مهمات توقیف شد.

وی کشف ۸۳ خودرو سبک لوکس، انواع خودرو‌های سنگین و ماشین‌آلات را از دیگر کشفیات نام برد و افزود: در این عملیات ۳۲۱ انواع سلاح در شمال غرب، جنوب و جنوب غرب کشف شد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات رعد ۱۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع ارزش کشفیات یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار گودرزی با اشاره به وضعیت مرز‌ها در حوزه‌های دریایی و خشکی گفت: وضعیت امنیتی مرز‌های کشور پایدار و رو به صعود است.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای تقویت امنیت مرز‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با سازوکار لازم که در مرزبانی دیده شده ضمن افزایش تعداد پاسگاه‌ها، برجک‌ها، تجهیزات پهپادی و سیستم‌های الکترونیکی در مرز‌ها مستقر شده است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در مناطق مرز‌های پرخطر که اشرار وجود دارند فنس‌های هوشمند و حسگر‌های مغناطیسی ایجاد می‌شود و با این اقدامات خلا مرزی که وجود دارد پوشش داده می‌شود.

سردار گودرزی ادامه داد: اعتبار لازم برای این طرح‌ها تخصیص یافته است و در این راستا نیرو‌های مسلح ما را یاری می‌دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->